Specjalista ds. Digital Customer Experience
Data publikacji: dzisiaj
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miasto: Warszawa
Ogłoszenie numer: 9720535, z dnia 2025-04-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Digital Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Projektowanie oraz optymalizacja doświadczeń klientów w środowisku cyfrowym, szczególnie w aplikacjach i na portalach, z naciskiem na płatności cyfrowe.
- Planowanie, inicjowanie oraz zarządzanie projektami mającymi na celu polepszenie ścieżki klientów w cyfrowych kanałach obsługi.
- Monitorowanie i analizowanie efektywności interakcji klientów z cyfrowymi produktami firmy.
- Proponowanie i wdrażanie innowacji i ulepszeń w omawianym obszarze.
Wymagania
- Doświadczenie w tworzeniu cyfrowych doświadczeń klientów oraz pracy projektowej, w tym w roli lidera.
- Umiejętność analizowania danych i wnioskowania.
- Biegłość w języku angielskim.
- Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics jest dodatkowym atutem.
- Kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania.
Oferujemy
- Stałą współpracę na warunkach umowy o pracę.
- Bogaty pakiet socjalny oraz ubezpieczenie grupowe.
- Program emerytalny z finansowaniem składek.
- Możliwość pracy w elastycznych warunkach, w tym w ramach wewnętrznego rynku pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
LeverX
Warszawa
dzisiaj
Key job opportunities and accountabilities: International SAP Custom/Standard development projects. Full-cycle development and implementation. Product development projects. Working with a full stack of cutting-edge technologies, platforms, and solutions: SAP...
LeverX
Wrocław
dzisiaj
RESPONSIBILITIES Develop comprehensive test plans and strategies tailored to SAP environments or large enterprise solutions. Collaborate with stakeholders to understand project requirements and define testing objectives. Design and document detailed test cases based...